Reklam
Reklam
Reklam
Fatma İnan

Fatma İnan

[email protected]

'Müşteri Bulma Sanatı' kitap oldu

04 Mart 2021 - 07:35

Fabrika Odaklı Pazarlama Kitabı’nın yazarı Recep Akbayrak’ın iş yönetimi ve şirketler arası pazarlamayı anlattığı Müşteri Bulma Sanatı B2B Pazarlama isimli kitabı raflardaki yerini aldı. Alışılagelmiş iş kitaplarından faklı olarak iki farklı formatta kaleme alınan Müşteri Bulma Sanatı B2B Pazarlama, isteyene iş kitabı, isteyene roman formatında okunabilme özelliği taşıyor.
''Günümüzde şirketler hiç olmadığı kadar satış odaklı, pazarlamanın faydası çoğu zaman 'satış olduysa başarılı, olmadıysa başarısız' olarak ölçümlenmek isteniyor'' diyen Recep Akbayrak, böyle bir çağda nasıl pazarlama yapılabileceğini uygulama örnekleri eşliğinde anlatıyor.
ST Kitap Yayınevi imzasıyla yayımlanan Müşteri Bulma Sanatı B2B Pazarlama, bir yandan müşteri bulmak için pazarlama yaparken, diğer yandan marka yatırımı da yapmanın inceliklerini anlatıyor. Kitapta hem yurt içi pazarlama hem de ihracat için pazarlama ayrı ayrı örneklerle anlatılıyor.
Recep Akbayrak, 21 yıldır sürekli geliştirdiği sektörel odaklanma sistemini 'Müşteri Bulma Sanatı' kavramı üzerinden anlatıyor. Akbayrak, ''Müşterinin satın alma tercihleri ne kadar değişirse değişsin, sektörel odaklanma sisteminin yine de uygulanabileceğini'' söylüyor.
''Müşteri Bulma Sanatı’nın, Türkiye’de tüm zamanların en çok satan pazarlama ve satış kitabı olma hedefiyle yayımlandığını söyleyen Akbayrak, ''Bu hedefin tutması için nasıl bir pazarlama kurgusu yapılacağını ve sonuçlarının neler olacağı hakkında basına düzenli bilgi verileceğini'' belirtiyor.
Sadece endüstri firmalarına pazarlama ve marka danışmanlığı hizmete verin Recep Albayrak’ın daha önce okurlarla buluşan Fabrika Odaklı Pazarlama isimli kitabı da, keyifle okunan ve iş dünyasında kendilerini geliştirmek isteyenler için önemli bir rehber kitaptı.  Albayrak’ın “Pazarlama denince aklınıza sırt çantasıyla şirketinizin kapısında beliren ve ”hesap makinası lazım mı abi” diyen adam mı geliyor? Yapmayın! Dünya, pazarlamayı yönetenlerin eliyle yönetiliyor. Türkiye’nin kalkınması için ileri teknoloji yatırımları şart, bu doğru. Ancak, bu hemen olabilecek bir iş mi?Oysa pazarlamanın gücünden hemen şimdi yararlanabilirsiniz” ifadeleri dikkat çekiciydi.



 

FACEBOOK YORUMLAR

YORUMLAR

  • 0 Yorum
test