Las Vegas Sphere, Temmuz ayında açılış gösterisinden bu yana viral anlara katkıda bulundu. Bu gösteride, 580.000 metrekarelik LED ekranlarla muhteşem bir ışık gösterisi ortaya çıktı. O zamandan beri, Dünya'nın en güçlü reklam panosu, Nevada metropolünün sakinlerini hayrete düşürmek ve rahatsız etmek için çok sayıda gösteri gerçekleştirdi.

Görsel sunumlar arasında ürkütücü bir balkabağı, muhteşem bir havai fişek gösterisi, bir basketbol ve tabii ki devasa ve rahatsız edici bir insan gözü yer aldı. İç mekan ise yaklaşık 20.000 kişiyi ağırlayabiliyor ve canlı müzik performanslarına ve yoğun görsel-işitsel şovlara ev sahipliği yapmak için tasarlandı.

Bu hafta başlarında Microsoft, Sphere'in muazzam reklam gücünden yararlanarak, mevcut ve yaklaşmakta olan bir dizi birinci ve üçüncü parti oyunlarının yanı sıra Series X|S konsollarını da sergileyen destansı boyutlarda bir Xbox tanıtım gösterisi düzenleyen son şirket oldu. Hem Starfield hem de Forza Motorsport, Sphere ekranında öne çıkarıldı, aynı zamanda Senua's Saga: Hellblade 2 ve Cyberpunk 2077 de yer aldı.

Işık gösterisi, Microsoft'un Activision Blizzard'ın uzun süren bir hukuk mücadelesinin ardından nihayetinde başarılı olan satın alınmasını takip etti. Bu hukuk mücadelesi, Birleşik Krallık'ın Rekabet ve Piyasalar Kurumu (CMA) ile yaşanmıştı. CMA daha önce, anlaşmanın bulut oyunculuğunda rekabeti zedeleyebileceği endişesiyle anlaşmayı engellemeye çalışmıştı.

Kaynak: Haber Merkezi