Bornova Belediye Başkanı Ömer Eşki, sabah mesaisine Bornova İletişim Merkezi’nde başlayarak vatandaşlara sürpriz bir ziyaret gerçekleştirdi. Başkan Eşki, gelen çağrılara bizzat cevap vererek, çalışanlarla sohbet etti ve iletişim hattını arayan Bornovalıların taleplerini dinledi. Vatandaşlar, Başkan Eşki ile doğrudan görüşme fırsatı bulmaktan memnuniyet duyduklarını iletti.
Başkan Eşki, iletişimin modern belediyecilikteki önemine dikkat çekerek, İletişim Merkezi’ne gelen her çağrının kendileri için önemli olduğunu, vatandaşların, hem sorunlarını iletebildiklerini hem de hizmetler hakkında detaylı bilgi alabildiklerini söyledi. Bugün onlara doğrudan cevap verebilmenin ve sorunlarını dinlemenin kendisi için de güzel bir tecrübe olduğunu kaydeden Başkan Eşki, alanda aktif olarak çalıştıkları gibi burada da aynı titizlikle çözüm ürettiklerini ifade etti.
Şikayetler en alt düzeye inecek
Başkan Eşki, İletişim Merkezi’nin günde ortalama 700 çağrı aldığını ve bu çağrıların yarısının belediye dışındaki kurumlarla ilgili olduğunu belirtti. Büyükşehir Belediyesi, İZSU ve İzmirgaz gibi kurumlarla ilgili taleplerin yönlendirildiğini, belediyenin sorumluluğundaki konuların ise en hızlı şekilde çözüme kavuşturulduğunu ifade etti. Başkan Eşki, bazılarını aynı gün, bazılarını aynı hafta çözebildiklerini, özellikle diğer kurumlarla koordinasyon ya da yatırım planlanması gerektiren konuların biraz daha uzayabildiğini, temelini attıkları yerler açıldıkça, projeler hizmete girdikçe, şikayetlerin en alt düzeye ineceğini dile getirdi.
Ayrıca, Bornova İletişim Merkezi’nin üçüncü yılına özel bir kutlama gerçekleştirildi. Başkan Eşki, Belediye Başkan Yardımcısı Cem Arıkan, CHP Grup Başkanvekili Yağmur Yurakul Özkan ve Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü personeliyle birlikte pastayı kesti. Başkan Eşki, özverili çalışmaları nedeniyle çalışanlara kukulent çiçeği hediye etti.